Smart Solutions Тәжікстанда өткен бизнес конференцияда панельдік талқылауға қатысты
2024 жылғы 12-13 сәуірде Худжанд қаласында, Тәжікстан Республикасы “Клиенттік сервис өсу стратегиясы ретінде” Meet up өтті. Митапқа Тәжікстан, Өзбекстан, Қазақстан және басқа да Орталық Азия елдерінің бизнес-секторының спикерлері қатысты.
Қатысушылар персоналды жаппай оқыту, әлеуметтік желілердегі клиенттермен өзара іс-қимыл, нейромаркетинг, клиенттік сервисті дамытудағы HR рөлі арқылы клиенттік сервис сияқты мәселелерде кәсіби тәжірибе мен пікір алмасты.
Сондай-ақ, сервис деңгейін басқару, клиенттерге қызмет көрсету стандарттарын әзірлеу және енгізу, жанжалдарды, шағымдарды қалай басқару және т.б. үшін заманауи тәжірибелер мен шешімдер талқыланды.
Smart Solutions компаниясының басқарушы серіктесі, Орталық Азия және Кавказ елдеріндегі бизнес басшысы Татьяна Скачко панельдік пікірталасқа қатысты, оның барысында қатысушылар іс жүзінде қандай құралдар жұмыс істейтіні, ал қайсысы жұмыс істемейтіні туралы жеке тәжірибелерімен бөлісті.
“Пікірталас кезінде “антикейстер”, яғни бұл құралдар жұмыс істемейтін жағдайлар талқыланды. Мен NPS тақырыбын көтердім. Әрине, бұл жақсы құрал, бірақ сіз сыни тұрғыдан ойлауыңыз керек және цифрларға бой алдырмауыңыз керек. Өйткені, ол әрдайым нақты нәтиже бермейді, өйткені барлық клиенттер сауалнамаларға жауап бермейді және әркім осы бағалау шкаласын әр түрлі қабылдайды. Сондықтан NPS әрдайым клиенттердің компанияға деген көзқарасының нақты көрінісін көрсете бермейді“, – деп бөлісті Татьяна Скачко.
Қатысушылар үшін клиенттік сервис саласындағы өзекті трендтер және клиенттермен жұмыс істеуде заманауи технологияларды пайдаланудың артықшылықтары туралы ақпарат та құнды болды.