Құттықтаймыз! Сіз қазірдің өзінде жаңа жұмыстың жартысындасыз. Сұхбатты сәтті аяқтау үшін қарапайым нұсқауларды оқып шығыңыз.
Сұхбат басталғанға дейін әрқашан 10-15 минут бұрын келіңіз, содан кейін кофе ішу үшін ыңғайлы диванға өз ойларыңызды жинауға уақыт болады. Бұл Сізге өзіңізге деген сенімділікпен сұхбаттасуға көмектеседі.
Біз сіздің жалдау туралы түпкілікті шешім қабылдамаймыз. Біз сізді клиентке ұсынамыз. Тиісінше, сізде алаңдауға негіз жоқ. Бұл мүмкіндікті сенімділікке үйрету үшін пайдаланыңыз.
Шындық-сәтті сұхбаттасудың басты құпиясы.
2024 жылғы 12-13 сәуірде Худжанд қаласында, Тәжікстан Республикасы “Клиенттік сервис өсу стратегиясы ретінде” Meet up өтті. Митапқа Тәжікстан, Өзбекстан, Қазақстан және басқа да Орталық Азия елдерінің бизнес-секторының спикерлері қатысты. Қатысушылар персоналды жаппай оқыту, әлеуметтік желілердегі клиенттермен өзара іс-қимыл, нейромаркетинг, клиенттік сервисті дамытудағы HR рөлі арқылы клиенттік сервис сияқты мәселелерде кәсіби тәжірибе мен пікір алмасты. Сондай-ақ, […]